Mysmrt Hanımlar merhaba 9+4 hamileyim çok aşırı halsizlik var kafamı kaldıramıyorum sürekli uyumak istiyorum bu normal mi çözümü nedir bunun doktora mı gitmeliyim?
Minikoanne Mysmrt valla o uykuların tadını çıkar çünkü ilerleyen zamanlarda karnın büyüyünce uyuyamayacaksın 36 haftadayım uykuya hasretim 🤷🏼♀️
glnr_21 Mysmrt o halsizlik sürekli derin uykuya dalmak çok normal bende 13 haftayım hala çok halsizim ilk başlarda baygın gibiydim zamanla toparlanıyor mide bulantıları hafifliyor benimde şimdi sadece tansiyon düşüklüğü oluyor hep yataktan kalkmak istemiyorum
Pelinakcn Mysmrt bende o haftalarda durduğum yerde uyuyordum resmen ☺️ Çok normal, şimdi 33.haftadayız uykular haram oldu 😅
Minigim38 O haftalarda normal 😊 vücudun bebege alısmak icin efor sarf ediyormus buda bize uyku veriyormus uyumanın keyfini çıkarın 20 lerden sonra uyku pek olmuyor yani bende öyle gözümden uyku akıyor ama uyuyamıyorum
Mysmrt glnr_21 benim öyle bulantım falan çok olmuyor ama halsizlik yakamı bırakmadı ben de korktum ilk gebeliğim olduğu için de bilmiyorum ama demek ki normal🥰
glnr_21 Mysmrt bende sürekli internetten araştırıyorum vallahi gece bile yazıyorum hamilelikte iç yanması falan eşim diyor delitdin mi 😁😁