ggc94 Bence siz en güzeli işi bilen birine danışın. İşyerinizin muhasebe elemanına sorun. Bana göre sizin hesabınız doğru çünkü ben de sizin gibi yaptım. Yukarıda yanlış yazmışım ben 32 de çalışabilir raporu alıp yıllık iznimi başlattım. Yani 32-34 arası çalışıyor görünüp aslında izin kullandım.34 te çalışamaz alıp dinlenmeye ayrıldım. Tarihleri kontrol ettiğimde 34. Haftadan itibaren 16 hafta zaman geçmiş istifama kadar( işten ayrıldım doğum sonrası).Yani kullandığım izin doğum iznimden düşmemiş.Siz devlette çalışıyorsanız bilemem tabi prosedür nasıldır. Ama biz sizin kafanızı karıştırmayalım ya forumdan bir muhasebeci bulun post açıp ona sorun ya da kurumunuzun muhasebecisine sorun en temizi.