Ozge5800 Kizlar ben test yaptim negatif cikti uyudum uyandim bi baktim silik cikmis adetim bi qun qecti ama belli belirsiz bole ama sancim var belim agriyi sizce varmidir forografta paylasamiyorum
CansuAmine Ozge5800 benim de öyle oldu sabah yapmıştım akşama atayım diye bi aldim elime silik çizgi çıkmıştı. Suan 33 haftalık hamileyim oglusuma kavuşmaya gub sayıyorum Rabbım size de kavuşmayi nasip etsin hayırlı olsun 💓🥰
Feyza-nur Ozge5800 https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
Ozge5800 CansuAmine aminn canim insallah hayirlisi diyorum Rabbim yerini zamanini bilir 4 yasinda oqlum war 1 tane daha olsun istiyorum 1 senedir uygrasiyiz bakalimm rabbimin dediqi olur🤲❤️ sende insallah hayirlisiyla kucaqina almayi nasip etsin rabbimmm bir awazda kurtsr 🤲