Merveunal13 mustela set almıştım ; şampuan pişik kremi bebe yagı ve losyonu.
Kızım 13 aylık. Losyon ve yağ hala durur. Şampuanın 2. Si aldık. Baya gidiyor.
Bez olarak 12 aylık olana kadar premium care
Islak mendil de yine 12 aya kadar sleppy yenidoğan kullandım son 2 aydır baby turco alıyorum.
12 ay olana kadar umibaby mavi kapalı deterjanını kullandım yumusatıcı kullanmadım. Şuan artık kendi deterjanımız neyse onda da onu kullanıyoruz
Çatlak kremi kullanmadım ama vücudum cok kurudugu için nemlendirici kremler kullandım. Arko vs.
Şuan 2. Ye gebeyim. Düzen aynı şekilde :)