Ben bugün sağlık ocağında idrar testi yaptırdım enfeksiyondan şüpheleniyordum sağlık Ocağı doktoru enfeksiyon var dedi bir hap yazmış ama ben testlerimi doktoruma attım oda sadece buna bakarak enfeksiyon var diyemeyiz üç günlük idrar kültürü yap dedi bu idrar kültürü sağlık ocağında yapılıyor mu ya da daha önce bunu yaşayan var mı bunun için hastaneye mi gitmem gerekiyor yoksa sağlık ocağına mı?