Kızlar 1 hafta önce covid geçirdim. Bugün muayene oldum 12+3 deyim. Doktor baya detaylı baktı inceledi. Genel durumu gayet iyi gelişimi haftasıyla uyumlu dedi. Neyse çıktım muayeneden üstüne kayınvalide aradı. Muayeneden çıktığımı gayet iyi olduğunu söylememe rağmen bana
Covid oldun ya sen bebeğe bişey oldu diye çok korktum. İyiki bişey olmadı, çok sevindim. İyi hadi bi hasar falan kalmadıysa. Dedi ve bu laflarını ikiledi tekrardan çok sinir oldum. Ya da ben çok alınganım. Bana bi yorum yapar mısınız ?