Hormonlardan oluyor o. Ya enfeksiyondan yada hormonlardan olan birşey çünkü. Enfeksiyon olmadığına eminseniz sıkıntı yok yani korkacak bir durum yok. Ama siz yine de doktorunuza görünün bence çünkü enfeksiyon gebelikte kendiliğinden olanda birşey ne kadar önlem alırsan al