hulya_6363 Kızlar 33+2 haftalık gebeyim bebeğimin karın çevresi 1 hafta geride dedi doktor bu şekilde olmasi sorun olur mu aynı durumu yaşayan var mı? Biraz minyon bir bebek dedi doktor.kilosu da 2177 Gr endiselenmeli miyim sizce
benimmdunyamm hulya_6363 benim bebeğim 25 haftadan beri karın çevresi hep bir hafta geriden geliyor doktor sorun olmaz dedi sadece demişti gelişim durursa kötü demiştir mesela bu hafta 33 çıktı diğer hafta gene 33 çıkarsa kötüymüş ama diğer hafta 34 çıkarsa iyi dedi benim hep öyle devam etti şuan mesela 37+2 yım yarın gideyim karın çevresi 36+2 çıkacak öyle yani kan akışına baktı sorun yok dedi demek ki bebek minyon olacak 🤣
hulya_6363 benimmdunyamm inşallah benmkide gelişimi durmaz sadece 1 hafta geri olsa sorun olmaz bencede çok geride kalmasınlarda inşallah
benimmdunyamm hulya_6363 kalmaz canım Allah’ın izniyle kan akışına baksaydi doktor keşke kan akışı varsa kalmaz aynı haftada artar haftası