Kızlar ilk kızımda çok zorlanmıştım canım çok yanmıştı. Sonra zaten emzirememiştim. Şimdi ikinci kızım için belki emer diye almak istiyorum ama işe yarar mı nasıl kullanılır. 999 ve 925 değerlerinde olanlar var hangisi daha iyi olur marka fark eder mi. Birde doğumdan önce mi kullanılması lazım. Tecrübeli olanlar yazarsa çok sevinirim 🙈