Egepole gidiyorum 1 Ağustos itibari ile 415 TL olmuş muayene 315 tlydi.. vede nst ve kan tahlilleri için ücret alınmıyordu artık alınıyormuş 200 de ona verdik 615 TL şaka gibi şok oldum.. 1 Ağustos itibari ile zam getirmişler. Doğum ücreti suan için hala aynı 7900 zam gelmemiş ama her an gelebilir. Allahtan 35 haftalığız az kaldı doğuma