Papl Kızlar üzülsemmi sevinsemmi bilemedim ilk hamileliğimde neredeyse 20. Haftaya kadar miğde bulantısı tiksinme oldu hatta kilo bile vermiştim ama şuan 10+3 haftalık hamileyim hiç bişeyden tiksinmiyorum miğdem bulanmıyor sanki hamile değilim gibi bu bana çok tuhaf geliyor 😂 benim gibi olan varmı aranızda 😄
Htcdyoglu Papl bende 9 haftaligim bende de aynı şekil hiçbir belirti yok😁hatta herkes mide bulantilarin basladimi diye soruyor ama hicbisey yok hatta endişelenmistim ama çok şükür ki kalp atışını duydum😊
Sehrbnon122 Papl kız sus sus nazar edeceksin kendini ne güzel iste benim ilk gebeliğim ve ikizlere 5 aylık hamileyim 5 ay boyunca kustum iştahsızlığım çoktu ve şimdi hafifledi ama bu defa da mide yanmam cok fazla yaa :(
Ebbruc Papl 13.haftanın başında bulantılarım bitti, tiksinme sadece yumurtaya oldu benim bide tansiyonum düşüyo sürekli onun haricinde bi sıkıntım yok benimde 15+1 şuan, tansiyon tek başına yetiyo bana zaten hayattan soğuyorum
cutiebun bende ilk hamileliğim de hiç belirti yaşamadım hamile gibi değildim sanki çok rahat geçmişti doğuma kadar, ama ikinci de sen misin rahat geçiren der gibi tüm belirtileri gördüm sjsjsj 😂😂😂
Kleopatra- Papl O zamanlar bende de bulantı yoktu toplasan 3 4 kere kusmuşumdur 😂 Herkes erkek bebek de öyle oluyor diyor ama hiç inanmıyorum hamilelikten hamileliğe değişiyor malesef. Ne güzel ama mide bulantısı çok kötü Allah her gün her gün kusana yardım etsin gerçekten ben birkaç kez kustum onda da öldüm sandım hep olsa napardım hiç bilmiyorum 😂
Happy52 Papl ben 🙈 erken mi bilmiyorum ama bugün 8+0 haftalık olduk ne bulantı ne kusma hiç bir şey yok. Arada kasık ağrılarım var bide inanılmaz iştah açıklığı çok acıkıyorum 🫢 ilk gebeliğimde en başından 12-13 haftaya kadar mide bulantım sabahları kusmalarım vardı iştahım yoktu zatıflamıştım.
berceste5155 Papl 28. Haftaya kadar tek hamilelik belirtim bebeğimin hareketleriydi 28 den sonra ödemler kramplar başlayınca çok iyi anladım hamile olduğumu 😂😂 bu arada ilk hamileliğim
Pelinakcn Papl 33.haftaya girdim sadece arada bulaşık makinası ve sigaradan rahatsız oldum o kadar onlar da 3 aydan sonra geçti
Aysekalkan Papl bende masalalhde kendi Allah’a şükür hiç bilemedim benim.tek.sorunum protein of offf hepsinde yasadik kısaca gebelik zehirlenmesi 😠🙃7ayakdar mükemmel Liz 7aydan sinra yıkılıyor uz