Bugun egepole gittim 415 tl muayne olmus, önceden nst ve kan 315 in içindeydi şimdi ayrı ücret çıkıyor ben kanları a sağlık ocağında baktırma teklifinde bulundum bu sebeple, nst ye de 40 tl verdim ekstra, 35. Haftamdayim 7900 bana söylenen fiyat belkide az haftam kaldığı için değişmedi diyorlar bana