Meshra_15 Biranneikibebe bende Tuncer hocanın eşi Leyla hanım dayım haftaya doğumum ins sezeryan sizin nasıl geçti hastane odalar ebeler hemşireler nasıldı hastanede doğumdan sonra rahat ettiniz mi
Biranneikibebe Meshra_15 ben normal doğum yapmıştım doktorumdan çok çok memnundum haftasonu olduğu içinde iki gece kaldım hastane ebe hemşirelerden de çok memnun kaldım o dönemde
Biranneikibebe Meshra_15 odalar da beklentimi karşıladı rahatsızlık duyacağım birşey yoktu temiz be düzenliydi
Meshra_15 Ne zaman yaptın doğumunu odalarda klima var mı malum yaz ayındayız baya sıcak ne giycez bebeğe ne giydircez sasiroyoz