Snmbysl aynı bizde öyleyiz esimle ilk bebeğinizi erken doğumla kaybetdik şu an çok şükür 34 haftaya geldim bir an önce doğum olsun istiyorum sonrada nasıl olacak diyorum hiç bilemiyoruz bahalim hayırla gelsin inşallah bütün bebekler saglikli şekilde dogsunlar inşallah 🤲🤲🤲🤲🤲