sifabebek valla canım ben kızımda çok fazla yedim maşallah 3 yaşında hiç bi sıkıntı olmadı şimdiki gebeliğimin başından beri yiyorum ben yasak olduğunu da burda duydum ilk defa bizim buralarda şifa der yeriz yani hiç yoksa ayda 2 defa mutlaka yapar yeriz kimsenin buzluğunda eksik olmaz kelle ayak ciğer dalak 😅 hatta ben hamileyim diye kurban bayramında herkes dalağı benim için ayırmıştı dolabında 🤣