Kızlar dün genel anestezi ile sezaryen oldum, bebeğim canım kızım 1 ay erken dünyaya geldi, malesef yanıma vermediler yoğun bakımda kalıyor ama durumu iyi arada görmeye gidiyorum miniğimi. Sezaryen ağrılarım var ama istediğim zaman ağrı kesici iğne yapıyorlar, hafifliyor. Ameliyattan çıktıktan 6 saat sonra beni kaldırıp yürüttüler. İlk kalkış gerçekten zor ama insan oğlu her şeye dayanıyor, dayanılamayacak şekilde değil ama kolay da değil. Anesteziden dolayı boğazımda balgam birikmiş öksürük tutuyor arada oda biraz zorluyor ama hepsi geçicek biliyorum. 🙏 sormak istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz kızlar❤️