Kızlar 2 sorum var başına gelen varsa beni aydınlatsın lütfen.
1.si yeşilimsi bi akıntı gelmiş çok garip hiç olmamıştı acaba enfeksiyon olabilir mi? Bol su içmeye çalışıyorum neden oldu acaba?
2.si duş alırken vajinanın iç tarafında birşey geldi elime sanki et gibi ama iç tarafta. Doktoruma sormadan size bir danışmak istedim yarın gideceğim doktora ama bugünmü gitseydim acaba acil birşey midir? Bebişim hareket falan ediyor bir sorun yok gibi ama bu iki şey kafama takıldı