353877 Geçen sene Eylül de doğum yaptim canım şehir Hastanesi’ne gittim 18 saat hiç bir şey olmadan bekletip bebeğimi tehlikeye attılar ve ben gecenin yarısı özele geçtim zorunlu sezeryan oldum şimdi yine hamileyim ve kendimi riske atamam bebeğimi riske atamam para yalan söylemiyor diyorlar ya gerçekten çok doğru durumun varsa özele git insan gibi muamele görürsün benim ameliyatımı Barış bey yapmıştı hastası olmamama rağmen gecenin bir yarısı aradılar geldi şimdi yine ona yaptiricam inşallah ilk ameliyatım gibi güzel gecer 🌸