353877 henüz doğum yapmadım ama yardımcı olmak açısından yazmak istedim. İlk başta şehir hastanesinde Simge Tezel Yozgat’a gitmiştim. Asla memnun kalmadım. İlk gebeliğim ve bana çok kötü davrandı en mutlu olmam gereken günde aklımdan soru işaretleriyle ayrıldım hastaneden. Bir daha asla tercih etmeyeceğim bir doktor kendisi. Ben daha sonra sevgi hastanesi Sebahattin Çelik’e gittim. Kendisi her şeyden önce mükemmel bir insan. İşini hakkıyla yapan, güleryüzlü, çok samimi bir doktor. Ben kendisinden çok memnunum tavsiye ederim.