Bugün doktora gittim selvikal silinme var ama rahim ağzın hala kaplı dedi. Bunu duyunca sanki 41 haftaları kesin görürüm diye bir ümitsizlik çöktü üzerime. Bunu söyleyip doktor kısa süre sonra doğum yapan var mı? Ne okusam şu kadar açıklıkla bekliyorum yazıyor ben bugün o ümitle gidip rahim ağzın kapalı hala açıklık falan yok diyince bi çöktüm