ZeynepCicek canim ben 37 +3 günlüğüm ve her sabah kusuyorum yeşil sarı bazen beyaz bile oluyo genellikle normal diyorlar 9 ay boyunca çektim şimdi 18 günüm kaldı doğuma hayirlisyla hala devam ediyo içim disima cikiyo ve ilaç felan fayda etmedi bende hiç ... sen kaç haftaliksin . ama korkmana da gerek yok rabbim büyük sağlıkla gelirler insallah