Semrakrbck Bebeğim 14 aylık ve 10haftalik hamileyim ama bebeğim emiyor acaba bunun zararı var mı doktorlar farklı farklı diyor
Ofli Semrakrbck Benim kızım 1 yaşında doktor emzirmene gerek yok. Artık yavaş yavaş kesmen lazım gerçi tadı sebebiyle kendisi de bırakabilir. Sen hem dışardakini hem içerdekini beslemeye çalışırsan sana yazık olur. Senin vücudunun da bir şeylere ihtiyacı var dedi. Mama vereyim mi dedim. Ona da gerek yok artık hemen hemen her şeyi yiyebiliyor dedi. Zaten sürüm epey azaldığı için kızım da fazla emmiyordu kendi kendine bırakmış oldu
asuyalin Semrakrbck ben hamileyim, bebeğim 5 aylık olana kadar emzirebilirsin dedi doktorum, 19 haftalığım, bir iki haftaya keseceğim 🤭
Candyy Semrakrbck benim kızım 27 aylık 8 aylık da hamileyim doktorum 6 aya kadar emzirebilirsin dedi ama bizimki hala bırakmadı emmeye devam ediyor bu zamana kadar da Bi sorunla karşılaşmadım
Asel_im Bebeğinizi gözlemleyin emdikten sonra kusuyorsa, zayıflıyorsa, hastalanıyor da sütü kesmeniz gerekir
Ofli Semrakrbck İyi bir çocuk doktoru onun tavsiyelerine güveniyorum. Siz de doktorunuza danışarak bırakabilirsiniz