Gozde0709 Kızlar cok post açtım farkındayım ama sanki çok hareket etmiyor bebek yada ben mi çok anlamıyorum hissediyorum ama gün içinde çok az sanki 26+4 haftalık hamileyim
holly Gozde0709 her bebek aynı deil . Kuzenim hiç hissetmezdi güçlü tekmeleri yoktu 6 7 aylıkken bile. Doğdu maşallahı var 4 yaşında şmdi . Takma desekte takacaksın karnına düştüğü an başlıyo annelik
vesilece Gozde0709 kilolu musun canım sakın yanlış anlama çevremdekiler öyle diyo 🤷🏼♂️ Kilolular çok hareketleri hissedemiyormuş
menuder Gozde0709 bu haftalarda nedense bi hareketsizleşiyorlar forumda çok karşıöa çıktı hatta bende de olmuştu 😅 büyüdükleri için yavaşlıyorlar heralde. Çikolata ye bol su iç, bebişe hafifçe dokun hareketlenmezse doktora sorarsın canım. Ama bazen hareketlerinin azalması normal çok korkma stres daha zararlı
minik_koala_ve_annesi Gozde0709 bende ayni haftadayim canim belli belirsiz bir gun var bir gun yok gibi cok netlesemedi guclu degil hareketlerde
Gozde0709 vesilece çok zayıf hamile kalmadım zaten ama canım sanki bu haftalarda çok hissetmem gerekirmis gibi geliyor neredeyse 27 haftalık olucaz
Ozgeseker Ayy aynı durum için ben de konu açtım biraz önce ☺️ 24 haftaligiz biz de dün geceden beri hissetmiyorum ben de sanki hiç hareket etmiyor gibi ama normal diyorlar 🤷 insan çok evham yapıyor gerçekten ne zor hamilelik annelik 😌
minik_koala_ve_annesi Gozde0709 bende ayni oyle canim 26 haftalik hamileyim 20den fazla doktora gittim😅
Ozlm0916 Gozde0709 kuzucum o haftalarda normal benim bebekte öyleydi bi eder bi etmezdi sen 30 dan sonra gör 😅
Senazeynep34 Canım bende 26 dayım. Her günü aynı değil. Birde erkekse cinsiyeti onlar rahatına düşkün oldukları için herhalde genel olarak yatıyorlar. Birde gün içinde hareketli olursan, dinlenmeye gectigin zaman bebiş oynmaya başlıyor azar azar 😊