HacerZumra dnz-d afyondayım bende uzun kollu aldım hep ama hava sıcak normalde geçen sene böyle sıcak yoktu doğum yapanlar uzun kollu giydiriyordu ama bu sene sıcak bilmiyorum
vesilece dnz-d aynı haftadayız canım ince ve uzun kollu aldım çoğu şeyi 🥰 sonuçta minnacık bebeğe polarda giydirilmez
EsraBaykara dnz-d 34+2 deyim bende. Tam günü belli olmadığı için kısa kollular şortlar da aldım ben. 2 hafta önce doğma ihtimali ile ağustosa denk gelirse diye. 40 haftası 11 eylül çünkü. Gerçi eylül ayı da soğuk olmuyor artık, yaz gibi geçiyor İstanbul’da.
Sehenz EsraBaykara 35+2deyim ben de katılıyorum sana istanbulun eylülü artık soğuk değil karışık bir şekilde 0-3 ay aldım sonrasında havanın durumuna büyüme hızına göre alıcam
Tugcebanu dnz-d 34+5im kısa kollu da uzun kollu da aldım şort tulum da aldım yenidoğan 😬 eylülün basi görünüyor ama ağustosta da olabilir