Elifonur06 Kızlar banada hamilelik belirtilerinizden bahsedin lütfen acaba hamile miyimm ♥️♥️♥️♥️🙏🏻🙏🏻🙏🏻
denizasigi Elifonur06 halsizlik sürekli uyuma isteği, sürekli wc gitme isteği bel ağrısı ve göğüs hassasiyeti …
Minik1Civciv Elifonur06 canım bende hiç göğüs hassasiyeti falan olmaz uykum çok gelir halsizlik olur bir de akıntı çok en belirgin adet gecikmesi
tecrubesizanneadayi12 Elifonur06 adet olacakmışım gibi hissettim hatta kendime bu ay hamile kalmadım anlaşılan adet olacağım dedim bir haftaya yakın şiddetli kasık karın ağrısı çektim sonucunda reglim gecikince hamile olduğumu öğrendim
Busenurkartall Elifonur06 benim adetim gecikmişti daha sonra sürekli tuvalete gidiyordum çok halsizlik vardı
Elifonur06 Minik1Civciv benim akıntım Minik1Civciv bende göğüslerim hassas mide bulantısı ara sıra uykum çok geliyor ve halsizlik oluyor normalden daha baskın duygusalım birde ama hiç akıntım yok şimdilik belki ilerki zamanlarda olur ama
Elifonur06 Minik1Civciv birde kasıklarımda bıçak batması gibi agrı oluyo ara sıra evde iş yaparken çabuk yorulur oldum
Minik1Civciv Elifonur06 adetine kaç gün var canım evet gaz da oluyor canım batmalarda ben adet olcam sandım çünkü adete 6 gün verdim çıkmadı kanda gebelik adet günü 39 ile öğrendim 🥰
Mebus Elifonur06 benimde kasıklarım özellikle sağ kaşığımda bıçak batması gibi oluyor. Test aldım yarın sabah denicem ama henüz adetime var çıkar mı bilmiyorum
Elifonur06 tecrubesizanneadayi12 benimde şuan kasık tarafında ve karın tarafında aşırı agrılarım oluyo birde sırt ve belde oluyor ama neden anlamadım sence hamilemiyim 😊🙏🏻♥️♥️♥️♥️♥️
Elifonur06 tecrubesizanneadayi12 geçen adetimde kahverengimsi kanama ve akıntı oldu bazen açık renk kırmızı kanamada oldu ama kahverengi oldu çoğu şimdi öbür zamanımı bekliyorum adet zamanımda sonrasında bir anda reglm kesildi işte bende bundan merak ettim
tecrubesizanneadayi12 Elifonur06 normalde reglin kaç günsürüyor ve kaç gün oldu peki bahsettiğin kanaman ? Belki yerleşme kanamasıdır
tecrubesizanneadayi12 Elifonur06 inşallah hamilesindie canım bende şuan gebeliğimin çok başında sayılırım ama çok halsizim hiçbirşey yapamıyorum zar zor yapıyorum herleyi geçtim konuşacak halim bile yok yani o derece
Elifonur06 tecrubesizanneadayi12 4-5 gün sürüyor değişik bir kanamaydı kahverengimsi ve arada açık kırmızı kanamada geliyordu elime kahverengimsi akıntı da geldi dediğim gibi işte