Kızlar bugün kontrole gittim ultrason fotoğrafı istiyorsunuz diyor ki “bunun neyini görcen kii çok küçük” diyor tamam tatlı bir dille diyor belki ama işte insan görmek istiyor. Neyse tam onu derken benim bebe çıktı ortaya işte dedim ben fotoğraf çekeyim o zaman dedim. Çektim. İkili tarama için riski az dedi ama risksiz diyemem dedi aminyotez önerdi kabul etmedim.
Size sorum şu benim çok sevdiğim doktorumun doğum paketi çok yükselmişti bende vazgeçmiştim ama zaten artık yapılacak da birşey kalmadı. Takibini devlette yapıp özelde doğum yapacak olanlar var mı? Nasıl yapıyorsunuz?