Sonunda kızımı kucağıma aldım! Elhamdülillah.
Öncelikle biraz hassas içerik olabilir bunun icin hepinizden özür diliyorum.
38+2 de gelen kanama ve bebek hareketsizligiyle hamileliğimin başından beri takibin yapıldığı Ankara şehir Hastanesi’ne acile gittim bebeğimi kontrol ettiler ve alttan muayenem ilk kez orada yapıldı ilk gittigimde 4-5 açıklığım olduğunu söylediler ve beni nst ye bağladılar. Nst de sancımın çok az olduğunu ve bu sancıyla doğuramayacağımı söyleyerek beni gönderdiler. Evime geldim yemeğimi yedim oturdum ettim alttan muayene sebebiyle kanamam oldu. Yine bekledim sancı gelmesini o gece yattık uyuduk sabaha karşı 4-5 5 gibi sancılarım iyice arttı ve eşimi kaldırdım hazırlandık birlikte hastaneye gittik hastaneye gittiğimizde saat 6:30 siralariydi acile gittik yine alttan muayene yapıldı ve yüzde yetmiş açıklığım olduğunu nst ye baglanmam gerektiği söylendi ve nst ye bağlandım nst sonucunda saat 9 da yatışım.yapildi ve yukarı çıkarttılar yukarı cikarttiklarinda yine alttan muayene ve ultrason bakıldı. Yatağa geçtim gorevliler önlük giymemi istediler onlukten sonra bir doktor arkadaş gelip alttan muayene ile bebeğimin suyunu patlattılar bunu neden yaptıklarını bilmiyorum. Daha sonra benimle ilgilenen ebe gelerek istersem duşa girebileceğimi söyledi ve ben duşa girdim eşim sağ olsun bana masaj yaparak duş aldırdı. Arkasından şiddetlenen sancılarla baş başa kaldım eşim gelip elimi tutuyor sancidan agladigimda beni telkin etmeye çalışıyordu ama o da çok kötü olmuştu artık ve ben ebelerin derin derin nefes al ıkınma demelerine rağmen bir türlü sancidan kurtulamıyordum çünkü doğumun son anına gelmiştim şehir hastanesi olması sebebiyle aşırı kalabalıktı ve doğuran kadınlara yetisemiyorlardi daha fazla sancıya dayanamadığım için ve artık benimle ilgilenmeleri için avazım çıktığı kadar bağırdım ve herkes yanıma geldi sakın olmamı ve ikinmamam gerektiğini söylediler ve gittiler sonrasında ben yine bağırdım avazım çıktığı kadar ve sonunda yine gelmişlerdi saat 10:20 gibiydi ve doğumun gerçekleşeceğini söyleyip eşimi dışarı gönderdiler. Eşim çıktıktan sonra bir kere kuvvetli ikindim ancak bebek gelmedi ve kuvvetim.yetmedi bu şekilde ancak üçüncü ikinmada bebeğim dünyaya gelmişti tam 10:50 de bebeğim dünyaya gözlerini açmıştı. Bebeğin kordonu bağlandı sıcak kuveze yattı ve bebeğin eşini çıkartmak için eda adında ki doktor karnıma büyük bir baskıyla bastırdı ve kanla beraber plesanta da boşaldı. Başka bir doğum için doktor gitti ve ben o şekilde yaklaşık 2,5 saat dikilmeyi bekledim geldi iki dikti geri gitti derken o kadar kan kaybından sonra sonunda bitirdi ve beni servise gönderdi bebeğim bu süreçte ac kaldı yalnız kaldı ve mememi bile kabul etmedi emmedi ağladı sürekli. Çok fazla kan kaybetmiştim rengim bile kalmamıştı ama en güzel şey kızıma kavusmak oldu şuan 5 günlüğüz ve kızım yanımda sağlıklı. Sizlere tavsiyem gideceğiniz hastaneyi on kez düşünün