Seda3309 Arkadaşlar merhaba 2 gün önce eklem ağrıları ateş kusma gibi şikayetlerim vardı Dün acile gittim serum verdiler ve covid testi istediler Bugün testğmin pozitif olduğunu öğrendim tekrardan hastaneye gideceğim 23 haftalık gebeyim Sizler bu süreçte nasıl ilerlediniz ilaç veriyorlar mı Bir bilgisi olan var mı Ne yapmam lazım Lütfen yardım edin şu an sadece Parol kullanıyorum
AmineAli Seda3309 geçtiğimiz kurban bayramında 36 haftalıkken oldum . Ateş için ayağımın altına halka şeklinde kestiğim kuru soğanı koyup üzerine çorap giydim ateşi düşürdü . Birde sarımsak kürü yaptım iki diş sarımsağı rendeledim yarım taze limon şıktım bir tatlı kaşığıda içine bal atıp karıştırdım sabah akşam olmak üzere günde iki kez bunu içtim öksürüğe ve boğaz ağrısına iyi geldi . Zaten kovidde hangi ilacı içerseniz için etki etmiyor ama bunlar çok hafifletti kısa sürede geçti .
AmineAli Seda3309 eklem ağrısı içinde dizlerim aşırı ağrıyordu üzerine 15 dk boyunca buz koydum sonra Hindistan cevizi yağı ile masaj yaptım ağrıyı kesmişti .
teachering06 Ben 6. Haftamda olmuştum, doktor çok ağrın olursa parol kullan dedi başka birşey vermedi, multivitamin vermişti bide, dinlendim evde, ama bazı doktorlar gebenin durumuna göre kan sulandırıcı verebiliyorlar doktorunuzla görüşün derim
SinemUnalOzturk Ben 30. Haftada oldum. Redoxson c vitamini verdi doktorum bide corasprin. Onun dışında bol bol dinlen ben grip gibi geçirdim ıhlamur içtim He bide viks kullandım ayaklarımın altına sürüp gece çorap giyip yattım o beni toparladı.