Myildiz Kizlarr birsey soracagim sizlereee gebelik rutinlerinde 7. Haftadayim idrar da eritrosit 13 cikti dr um bisey olmaz dedi ama tedirgin oldum SIk tivalete gitmek disinda sikayetimde yok boyle durum ysayan oldumu
Aysenkaplann Myildiz bende sık sık idrar yolu enfeksiyonu olduğum için hamileliğimin başından beri defalarca idrar tahlili oldum eritrosit ve lökosit hep yüksek çıkıyo doktora atıyorum sonuçlarımı sorun yok diyo hamilelikte normal heralde
Myildiz Aysenkaplann benmde sinirin biraz uzerinde cikiyor fazla yuksek degil ama yinede aklimda kaldi dr normal dedi sikayetim olirsa antibiyotik vercekmis