[silindi] Yani bayanlar nette araştırdım biraz 3 4 cm açıklık ile su gelirmiş sizinde öyle mi oldu bu bilgi doğru mu acaba yoksa 1 cm ile veya hiç açıklık olmasa bile su gelir mi
Canpolat [silindi] Hiç açıklık olmasa da 1 cm olsa bile su gelebiliyor canım 🙂Bazen 6 -8 cm ile bile gelmeyebiliyor doktorlar kendi keseyi parmakla delip getirtiyorlar 😘
NurrrH [silindi] evde suyum geldi. Squat yapmaya devam ettiim, Hastaneye gitmek için sıcak duş hazırlık vs yapıp evden çıktım. Gittiğimde 2 cm dediler açıklığa.
muallimehanimmom5 [silindi] kişiden kişiye değişen bir durum ilk bebeğimi 36. Haftada kucağıma aldım bardaktan boşalır gibi suyum geldi 0cm açılma , su kalmadı hala açılma 0 cm 1 cm bile olamadı 🤷🏻♀️
cahillesohbetikestim muallimehanimmom5 aynı olmuş bizimki canım benimde 36. Haftada geldi ne acıklık ilerledi ne sancım geldi
cahillesohbetikestim [silindi] benim 1 cm açıklıkla suyum geldi ne sancım vardı ne kasılmam canım bir gece bekledik sancıyı gelmedi suni alsak bebeği riske atıcaz diye acil sezaryene alındım
muallimehanimmom5 cahillesohbetikestim sancımda olmadı canım hiç bekledik bekledik yok o sebeple zorunlu sezaryen oldum 🥰
Derya [silindi] 6,5 cmle doğum yaptım yine de su gelmedi ebeler patlattı suyumu herkesde değişen bir şey🤷♀️
cahillesohbetikestim muallimehanimmom5 benimde öyle oldu sabaha kadar sancı bekledik ama gelmedi doktoru bebek küçük suni verip bebeği riske atmayalım dedi sezaryen oldum 🥰
muallimehanimmom5 cahillesohbetikestim Resmen aynı şeyleri yaşamışız canım 🤗 olsun cok şükür sağlıklı hayırlı doğumumuz oldu bebeklerimizi kucağımıza aldık 🥰
_Sahra [silindi] 5 cm açıklıkla suyum gelmemişti doktor patlattı tamamen doğuma kişiye özel bir durum su gelmesi açıklıkla alakalı değil bence
[silindi] Anladım hepinize çok teşekkür ederim bilgiler için umarım herşey çok güzel olur herkes için 🥰
muallimehanimmom5 cahillesohbetikestim aynen bende öyle ikinciye hamileyim 11. Haftamızın içindeyiz oğlumda 1 hafta sonra 9 aylık olacak nasipse beklenmeyen bir gebelik oldu nasibi varmış diyorum canım bakalım birlikte büyürler inşallah 🤗
cahillesohbetikestim muallimehanimmom5 ayy aynıyız biz ya benimde oğlum 6 aylık 5 haftalık gebeyim şoku üstümden epey bir atamadım ama alıştım sanırım 🥰
muallimehanimmom5 cahillesohbetikestim ahhh canım gel gel sarılalım birbirimizi anlarız ancak inşallah sağlıklı gelsinler 🥰
Mizgin09 [silindi] ilk hamileliğimde sıfır açılmayla suyum geldi hastaneye gidene kadar da durmadı 7 saat suni sancıyla doğum yaptım