Mamij_25 Canım çok normal benim de öyle sanki regli ağrısı gibi doktor kontrolünde 32’ye kadar böyle şeyler çok normal dedi hafif kasılmalar ben de yaşıyorum bir an giriyor hatta ağırdan alıyorum diyebilirim ama sakın kendini erken doğum yapacağım diye şartlama ya da erken doğuma işaret diye şartlama düşünme tevekkül et aç ellerini Allaha sığın sadece