Kızlar 9+2 günlük hamileyim ve Ankara şehir hastanesinde ayın 11 ine Yeliz çolakoğlunda ilk randevum var.Çok araştırdım ve en çok duyduğum doktrdu Yeliz hanım.Bilgisi olan var mı doğuma da giriyor mu ? Bide doğumhanede çocuk doğunca resim çekme şansı oluyor mu deneyimleyen varsa yardımcı olur musunuz