Herkes son haftalar kilo alıyorsun derdi ama bi bende mi böyle merak ettim kızlar karnım aç oluyor ama iştahsız oluyorum ne kahvaltı ne öğle ne akşam yemeğini hevesle yemiyorum 🤷🏻♀️ Karnımdan ses gelmeye başlayınca kalkıp birşeyler yiyorum anca o da zorla yani ve bu yüzden bebişin kilo almamasından korkuyorum benim gibi olan var mıdır?