Korkmanıza gerek yok ama enfeksiyon vardır doktor antibiyotik veriyor bebeğe zarar vermiyormuş ben ilk başta kullanmadım şu anda 7 aya gireceğim kaşıntı o sürekli iç çamaşırına gelmesi insanı öldürüyor çok kötüydü mutlaka doktorun verdiği ilacı kullanın fitil de verebiliyor antibiyotik vermeyedebilir o tahlil sonucuna göre değişiyor diye biliyorum