Kizlar 1 hafta once sezeryan ile doğum yaptım ilk 3 gun sutum gelmedi. Sonra mecburen biberon ile mama verdik sarılık olmasin diye ama hafif sarilik baslangici var dedi bugun doktor. Sutumu elektrikli pompa ile sagiyorum gelmior becermedik gittik manuel aldim onuda becemeremedik elimle sagiyorjm binerona ama damla damla gelio yoruluyorum terliorum 30 cc ladar cikartiorim nasil sagabikirim baska veya yardim almam mi gerekli goguslerim sisiyor acio cok uzuluorun ben napicagimi sasirdim arrik