Merhaba. Doktorum az önce aradı anti hıv testimin pozitif olduğunu söyledi. Başına gelen var mı ? İnternetten okudum ve çok moralim bozuldu normal doğum yasak ve sezaryen sonrası emzirme de yasakmış. Testi tekrarlayacağız bir yanlışlık olma ihtimaline karşı. Çok üzgünüm şu an