Minikcennetim Kızlar cam mı alayım plastik mi camlar bana çok ağır geliyor lansinoh ve philips avent arasında kararsızım emzik konusunda da hiç bi fikrim yok bayağa pahalı her şey sevmeme istememe olasılığı için en iyisi hangisi sizce
uraz_ve_annesi- Minikcennetim ben biberon almadım ihtiyacım olursa alırım her yerde var zaten alırsamda cam alıcam en sağlıklısı o
Mavisperi Minikcennetim biberon almadım alsaydım kesinlikle cam alirdim bips marka alirdim ve emzik aldım onuda bips doğal kauçuk aldım genelde o tarzları tuttuklarını duyduğum için ama henüz denemedim ekimde insaAllah
MerveYlmz15 Minikcennetim biberonlarını chicco aldım emziğinide bibs aldım etrafımdakiler bibsden çok memnun kalmışlar deneyeblrsin
TeoMom Minikcennetim Biberon ilk aylarda çok kullanılır mı bilemedim sırf elimin altında olsun diye aldım o yüzden avm de indirim vardı chicco mağazasında 2 tane plastik olan biberonu 60 liraya aldım bence sizde böyle uygun fiyata blr şey alabilirsiniz emzik ya bibs ya avent alacağım