Kızlar 38+4 üm kızımıza Arya ismini koyduk ama nedense isimle ilgili pişmanlık yaşıyorum gibi yardım edin hamilelik duygularımı acaba herşeyini de yaptırdım doğumu bekliyoruz ne yapsam bilmiyorum yeni bi isim mi koysam yanına ikinci bi isim mi koysam bilemedim ?😔