onurhan tazebiranne_hg04 bişey diyimmi zaman gecmiycek sandım ama inanın geçiyor bide ben 32 haftaya kadar çalıştım özel hastanede çalışıyorum temizlik işi 8 saat oturmuyodum 😁 sanırım birazda ondan zaman geçti 🤣
Mysaa Ceremua valla su 4 gundur geçmiyor gerçekten allahtan sezaryan yoksa 40 felan bekleyemezdim galiba 😀😀
tazebiranne_hg04 onurhan sürekli evdeyim yaz sıcaklarından dışarı da çıkılmıyor son ay gezemiyorsun da yemek bulaşık ev o yüzden hiiiç hiç zaman geçmiyor haftalık kontrolleri dört gözle bekliyorum 😂 tek eğlencem 😂😂
Ekonomist28- Ceremua uygulamaya gore son 15 😅 ama normal doğum bakalım kendi ne zaman gelmek isterse oğluşum..
OksijenliSu Ceremua Son 95. 😅 Ama ben kendimi erken gelebilir diye ona da hazırlıyorum yani. 1 hafta erken de gelebilir geç de.
3babymom Ceremua benim de son 54 ama 44 falan kalmıştır diye düşünüyorum sezeryan olacağı için 40 haftayı beklemeyecek Dr 🌸
annebebek6748 tazebiranne_hg04 son 51 de ayni ben 🤣 gezmeye gider gibi hastaneye gidiyorum maximum eglencem 🤣