Karabiberimm Ozlemcyln hayır canım daha erken, sonraki kontrolde belli olur dedi dün gittiğimde. 13+3 üz şu an 😌
Ozlemcyln Karabiberimm 2 oğlum var 3.ye hamileyim anladığım kadarıyla kız gibi duyuyor hiç bi çıkıntı yok canım ama tabi doktor değilim doktorun kesin olanı söyler benimki sadece tahmin 😊
Karabiberimm Ozlemcyln Allah bağışlasın canım benim . Bakalım sağlıklı olsun da önemli olan o ☺️ Teşekkür ederim bu arada güzel tahminin için 🥰