Milos35 hayır benim hiç acım ağrım olmadı işlem sırasındada iğnenin girdiğini hissettim sadece ama acı yoktu kolumdan kan aldırıyormuş gibiydi birazda doktorun tecrübesiyle alakası bir durum bence benim karnım kücüktü ne kadar zayıf ve kücük olursa amniyo sentez yapması o kadar kolay dedi