Minikalbim111 İlaç vitamin çok büyük 13 haftalıgız ama ben içemiyorum bir türlü o hapı lütfen napmam gerektiğini söyler misiniz hepsimi böyle vitaminlerin
bykarakan Minikalbim111 bendr çok zorlanırdım bazen yuttuğumu sanıp tekrar çıkarırdım 😕 doktorum 2ye bölüp içebilirsin demişti öyle bir deneyin ben 36. haftaya kadar kullandım çünkü ancak böyle içebildim
ikkrk91 Minikalbim111 doktorunuza soyleyin baska multivitamin versin. Bircok cesiti var. Kullanmamaktansa baska bir multivitamin verebilir
Mysngl Minikalbim111 ben de şu an Demir ilacı kullanıyorum maltofer diye midemi bulandırıyor ve büyük olduğu için içerken zorlanıyorum bunu da kullanan var mı acaba
ikkrk91 Minikalbim111 vitaminlerin bircok çeşitleri var. Merak etmeyin. Ben 29 haftama kdar decavit kullandim doktorum onu biraktirdi smdide balik yagi kullaniyorum mesela ara ara değişiklikye yapabiliyorlar. Tabi magnezyum kalsiyum Demir ilacimi hic değiştirmedi
benkosarim Minikalbim111 ben de hap yutamıyorum kusuyorum doktora söyledim sağ olsun şurup formunda olanlardan verdi ferifer diye bir demir ilacı var onu da verdi yani hap olarak hiç boğazımdan geçmiyor kusturuyor beni normal hayatımda da böyleyim ben
Minikalbim111 mavininhertonuu ben hiç büyük hap.içemiyorum o yüzden sen içebiliyosan korkmana gerek yok
mavininhertonuu Minikalbim111 boğazımda kalmış gibi oluyo 1 2 saat 😬😂 zorlanıcam muhtemelen ama içicem 1 kutu bitene kadar içerim sonra değiştirtirim inşallah
beybito27 Minikalbim111 bende mide bulantısı da yaptı. Şurup şeklinde vitamine döndük. Çok daha iyi oldu. Tavsiye ederim.