1 aydır 3cm açıklık ile duruyorum aslında erken ama doğum sancılarım düzene girdi. Açıklık ilerlemediği için nidilat verdiler ama artık vermeyeceklermiş doğum olursa durdurmayacağız dediler. Sancılarım düzene girdiği zaman açıklığı arttırmam gerek yoksa sezeryan olacağım. Bildiğiniz bir yöntem var mı? Squat yapmayı düşünüyorum. İnşallah işe yarar