GulcanErsan Merhaba ben 2ci kez hamile kaldim.Ilki kalbi durmustu😔Simdi ikinci hamilelik 2-3haftalikim ve kanamam var cok koyu acaba dusukmudur??
Selamcanim GulcanErsan hanım efendi lütfen hemen doktora gidin. Biz Bilemeyiz. Sağlıkla elinize almak nasip olsun.
baby3_ GulcanErsan yerleşme de olabilir ams bilinmez doktora gitmeniz lazım. Bide Nası 2-3 haftalık onu anlamadım
edaa1402 @GulcanErsan canım bunu hemen doktoruna söyle o baksın ilaç falan veriyorlar kimyasal de olabilir bilmedim doktoruna söyle mutlaka
bayanmor12 GulcanErsan canım 2 3 haftalıkken nasıl öğrendin kese bile 5 haftada oluşuyor ve doktorlar keseyi görmeden tam olarak hamilesin demiyorlar
GulcanErsan Ben doktora gitmedim hamilelil testi aldım 2kez denedim hamile gosterdi ve şimdi kanamam var yine aldım test bu teste gosteriyo kaç haftalık oldunu.Ama düşmüş olsaydı hamilelik testindr yine cıkarmıydı.?Doktorada yarın gidicem sabah Terminim var😕