Nazliozer Merhaba 27 haftalik hamileyim ama ogluma halaa bir isim bulamadik. Arel ismini dusunuyorm ama baska fikri olan varsa yazabilir mi.? Sizce Arel nasil?
baby3_ Nazliozer ben nedendir bilmem yağız ismini çok severim 🥰 yeni isimler pek ilgimi çekmiyor. Kreşte okulda hep tekelden çıkmış gibi olacak 😀😀
Gny18 Nazliozer bence guzel değil canım. Ariel gibi geliyor kulağa. 28+5 haftalık hamileyim bende daha karar veremedim çok zor erkek bebeğe isim bulmak gerçekten.
Eldgrn Nazliozer ay benim çok istediğim isim hatta kızım oğlum olursa isimleri hazır Arel Ateş Asel Mavi Bence çok güzel bir isim cinsiyetimiz belli değil daha tabi
Kubra_miray_szr Nazliozer 37 gün kalmış doğuma bende bulamadım isim 😁😁biraz burda gezeyim belki aklıma yatan olur
Melisahinn Nazliozer bizim oğluşun ismide Yalın olacak inşallah aslında çok duyulmuş ama kimsenin sanırım pek koymadığı bir isim 🤭