Elisarli doğum hikayemi anlatmıycam çok çok zordu ama kısa özet geçiyim sabah nişanım geldi gece suyum geldi suyum geldi an hemen banyo yaptım sonrasında hemen hastaneye gittik yatış yapıldı açılmam 1 cmydi sonrasında biraz zaman geçtikten sonra tekrar Altan baktı ebe açılmama hala 1 cm olduğu için Altan fitil verdi bu açılman için dedi sancıların oldukça açılman olucak dedi bir gün sonra doğum oldu 37+2 de doğum yaptım