Kızlar henüz 5+4üm ya bana soruyolar bebek nasıl felan ben bişi hissetmiyorum ki 😂 yani hani anlatırlar ya bebek anne bağı yani içimde bir insanın olduğunu hissetmiyorum, ben biraz istemsizce duygularını bastırabilen bir insanım acaba ondan mı yoksa henüz erken diye mi? Sizde nasıldı beni bir aydınlatın 😄