19+4 ten selamlar👋🏻
18 haftalıkken hareketlerini hissetmeye başladım. Şuan biraz daha kuvvetli hissediyorum gün içerisinde 5-6 defa vuruyor😽 Genelde hep sağ tarafımda ve göbeğimin orta kısmında hissediyorum hızımı😌
Karnım öyle çıkmadı kilolu hamile kalmıştım zaten 81ile başladım şuan 85im. 5 ayda 4 kg ideal gibi. Yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum. İştahım yavaş yavaş yerine geldi. Yumurta haşlaması hariç her şeyi yiyebiliyorum. Vitaminlerimi her gün alıyorum. Ara öğün yapmaya başladım, ceviz, meyve akşamları veya sabahları süt muz, kendimi koruyarak bebişe kilo aldırmaya çalışıyorum bakalım ne kadar başaracağım. Bu cumartesi 20+1de detaylı ultrasonumuz var biraz tedirgin birazda renkli göreceğim için mutluyum🌸 İnşallah bu şekilde devam edebiliriz🙏🏻