Ben artık bu yurt dışında yapılan testin dolar üzerinden fiyatlandırıldığı için bazı doktorların özellikle böyle konuştuğunu düşünmeye başladım. Yok ikili test yok üçlü dörtlü onlar yetmiyor detaylı usg. Ben sadece detaylı usg yaptırdım onda da çok şükür bi sorun görmediler sadece bebeğimin burun kemiği 6.1 olarak ölçüldü, hatta birkaç kere ölçtü doktor 5.9, 5.8, 6.1, 6.4 gibi değerler çıktı ama rapora 6.1 yazmış kendi doktorum raporda bunu okuyunca hiç üstünde durmamıştı, ama dün kontrolde doktorum siyah beyaz usg de bebeğin bacak boyu kısa diye içime kurt düşürdü detaylıda sıkıntı görülmüş müydü diye sordu. Afedersiniz dünyanın parasını verip detaylı usg yaptırdık, muayene zaten sürekli zamlanıyor ayrıca gelmişim 30.haftaya, içime kurt düşürülmeye hakkı yok hiç kimsenin. Size tavsiyem başka bi doktorla daha görüşmeniz açıkçası. Benim bebeğim çok hareketli bi bebek belki usg de yanılma olmuştur diye ben de başka bi doktora daha görünmeye karar verdim özel hastane takipliyim devletten randevu bulabilirsem devlete de görüneceğim