Dilser evet normal doğum yaptım cok zordu kafası cıkmadı eliyle cıkmaya calısmıs kestiler sıkıştı omzu kırılabilirdi allahtan kırılmadı ama zedelendi ve mosmordu kafası sıkıştığı icin.. kanala bile ta doğum anında indi benim oğlum iri olduğu icin inis yapamamıs. yani 3 kg olsun sağlıklı olsun kilo cok iyi bisey değil